Laman

Sabtu, 15 Agustus 2015

Sungai Euphrates, Gunung Emas, India, Iran & Akhir Zaman - Seikh Imran Hosein

Al Masih Dajjal atau Dajjal, Al Masih yang palsu,satu makhluk yang dicipta oleh Allah swt, diprogramkan oleh Allah swt, tapi diamerupakan makhluk yang jahat, dan bila dia dilepaskan ke dunia ini dia akan muncul,dan kamu akan melihatnya dalam bentuk seorang manusia, seorang Yahudi, seorang pemuda yang berbadan sasa, berambut kerinting dan misinya ialah untuk meniru Al Masih yang betul.Iaitu Nabi Isa as, kerana kita tahu bahawa Nabi Isa as akan kembali,satu suara yang paling berkuasa di dalam sejarah, meramalkan bahawa, nabi Isa,putera Maryam akan turun adalah suara Nabi Muhammad saw.
Dan kita tahu dari sahih Bukhari bahawa bila dia kembali dan memerintah, dia akan menjadi hakim, jelas sekali yang pemerintahannya akan menjadi pemerintah yang amat berkuasa di dunia ini, tiada pemerintahanlain yang dapat menandingi pemerintahannya.Jadi dia akan kembali dan menjadi pemerintah terhadap dunia ini. Dan dia akan memerintah dengan penuh keadilan.Jika Dajjal, Al Masih palsu atau 'anti-crist'berjaya menyamar sebagai Al Masih yang sebenar,jadi dia mestilah juga memerintah dunia.adakah itu susah untuk difahami?
Dia akan memerintah dunia dengan tujuan untuk menyakinkan kaum Yahudi, bukan orang Islam.Bukan orang Kristian, bukan orang Hindu. Untuk meyakinkan kaum Yahudi yang dialah Al Masih. Jadi dia akan memerintah dari Jerusalem. Adakah itu susah untuk difahami?
Dajjal merupakan satu fitnah yang maha hebat yang belum pernah dialami umat manusia sebelumnya, sejak umat Nabi Adam as hingga ke hari kiamat, jadi para ulama ketika Dajjal sedang hampir menyelesaikan misinya, ulama Islam harusnya menerangkan tentang fitnah yang Dajjal telah sebarkan.

Allah swt akan menurunkan Nabi Isa as diakhir zaman, tentu seluruh umat Islam mengimani perkara itu. Ketika Nabi Isa as diturunkan, itulah akhir dari Dajjal, dia akan membunuhnya. Dan sejarah akan berakhir dengan kemenangan kebenaran menentang kebatilan.Keadilan terhadap penindasan dan ketidakadilan.

Rasulullah saw bersabda bahwa
 "Dajjal akan datang dengan segunung roti, dan manusia akan mengikutinya untuk mendapatkan rotinya."

Kita menyadari bahwa bila Rasulullah saw mengatakan mengenai segunung roti, beliau bukannya mengatakan mengenai roti yang disusun setinggi gunung.  Tidak, Kita tidak menganggapnya demikian, kita menganggap maksud gunung adalah,jumlah yang banyak atau jumlah yang terlampau banyak dan kita katakan maksudroti ialah kekayaan, harta yang dimiliki. Dajjal mempergunakan kekayaan itu untuk membuat progress dalam misinya untuk memerintah dunia.

Riba

Dengan interest (bunga) dengan tujuan untuk memperhambakan kamu.
Jadi sistem bank diseluruh dunia, bank dunia dan IMF dan interest bank komersial,dan malangnya, bank Islam juga sebagian daripadanya, itulah yang kini dipanggil 'bank Syariah' telah dan sedang memainkan peranan yang amat penting dalam strategi Dajjal dalam memperhambakan umat manusia di seluruh dunia.


Fenomena Revolusi Timur Tengah

Kenapa Iran yang sedang mengalami revolusi tidakmenyedarinya sebelum ini? Syiah bangga mereka mempunyai republik Islam, Pakistan pernah jadi repubik Islam sebelum ia menjadi republik Amerika.Kenapa Iran menanti selama bertahun-tahun sejak dari revolusi,untuk memahami peranan emas sebagai uang, kenapa? Ini sebenarnya bukti kegagalan yang besar ulama syiah.




Sebab mereka menjual minyak mereka menggunakan emas.Arab Saudi tidak akan melakukan perkara tersebut. Tidak sehinggalah Amerika memberitahu 'permintaan anda diperkenankan, Saudi',kerajaan Qatar tidakakan sekali2 melakukanperkara tersebut, kerajaan monarki Arab Saudi juga tidak akan melakukan perkara itu.Tidak akan ada satupun boneka Zionis, yang hari ini menggelarkan diri mereka sebagainegara Islam, tiada satupun dari mereka akan melakukannya melainkan Zionis memberikanizin kepada mereka. Danhari ini kita mendoakanIran, kerana mereka bersedia menjual minyak mereka dengan menggunakan emas sebagaimana Saddam Husin mau lakukan dan sebab itu mereka menyerangnya.




Khadafi juga mau melakukan perkara itu, sebab itulah mereka menyerangnya.Tapi jika mereka menyerang Iran, kesanya berbeda, mereka tak boleh menyerang Iran,kerana jika melakukan perkara itu maka mereka akan memicu perang dunia.


Pintu masuk Perang Dunia

dalam hadis yang ada 1dalam sahih Bukhari,dan dalam sahih Muslim ada 4 hadis dan semuanya adalah dari Abu Hurairah.Jadi ini hadist 'mutawatir'dan 'mutafakun alaih'

Rasulullah saw bersabda bahwa "Dajjal akan datang dengan segunung roti, dan manusia akan mengikutinya untuk mendapatkan rotinya."

Kesimpulan pertama adalah perang yang akan terjadi bukannya peperangan jenis biasa,ia nampak seolah-olah perang nuklear atau peperangan lain jenis yang mengakibatkan kematian dalam jumlah yang besar.

Ulama dan ilmuan Islam gagal dengan memalukan sekali, mereka tidak dapat memahami apa yang berlaku, Kegagalan yang amat memalukan oleh ulama Islam dalam dunia moden sekarang.

Jadi sejak 1973, US Dollar telah 'terbang'/naik dengan lebih mudah dari sebelum2 ini, dan US menjadi bertambah berkuasa. US punya ruang lebih besar untuk mengerakkan agendanya ke hadapan untuk memerintah dunia.

Runtuhnya $ Dollar

Duit kertas telah selesai melakukan peranannya yaitu menguras harta manusia sedunia.Mereka akan meluncurkan sesuatu yang lebih baik dari uang kertas, satu uang yang baru, yaitu Petro Dollar.

Dan pihak Zionis, bagaisinga yang membaham,turut berkerja di sanadalam memanipulasi harga,terutamanya harga emas. Jadi ia bukanlah satu pasaran yang bebas dan adil langsung,mereka dengan cerdiknya menyamar, memanipulasi pasaran untuk memastikan hargakomoditi berada pada tahap yang mereka inginkan kapanpun.


Sebaliknya kita memegang pada konsep pasaran yang bebas dan adil yang mana tiadapihak langsung yang mengawal harga pasaran, jadi pasaran itu sendiriyang akan menentukan harga barang. Kenyataan bahwa Yahudi Eropahlah yang menguasai sistem perbankan. Itulah kebenaran dan kenyataannya.
Sumber: Copyright 2013 SalamMasjid.Com